poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wild cat

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest boska.
Świeci słonko, nie ma wiatru...po prostu rewelacja. Wiosnę czuć i widać już na każdym kroku. 

W końcu można wyciągnąć z szafy cienkie kurtki i lżejsze buty. Cieszę się też z tego, że do tej pory skrzętnie ukrywane pod swetrami lub bluzami,  różnego rodzaju koszulki z nadrukami, wreszcie ujrzą światło dzienne i będą urozmaicały moje zestawy.

Podstawę dzisiejszej stylizacji tworzy t-shirt z dzikim kotem, reszta to stały element moich zestawów czyli jeansy, sneakersy i parka.


















fot: Radi


parka/jacket - C&A
narzutka/blezer - Vero Moda
koszulka/t-shirt - Reserved
jeansy/jeans - H&M
buty/sneakers - Deichmann
torba/bag - Givenchy

1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia