sobota, 6 kwietnia 2013

Swallows

Jedna jaskółka wiosny nie czyni
... a całe stado :) ???
Mam nadzieję, że tak :)

Dzisiejszy zestaw to zapowiadająca wiosnę koszulka :), jeansy i ciepły szary blezer. 
Prosto i wygodnie. Do tego kalosze oraz duża ekologiczna torba i można śmigać na zakupy. 
Mam nadzieję, że udane...











fot: Radi


sweter/ sweater - Forever18
koszulka/t-shirt - Top Shop
jeansy/jeans - Vero Moda
kalosze/wellington boots - Hunter
komin/scarf - no name
eko torba/eco bag - Stradivarius


Zapraszam !!!

4 komentarze:

  1. muszę sobie w końcu kupić huntery. ma ciągle padać do końca sierpnia wrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba! Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny nadruk na koszulce !

    OdpowiedzUsuń
  4. huntery ! Jakoś nie mogłam się do nich przekonać, ale zaczynają mi się coraz bardziej podobać. Może sobie takie sprawie.. :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia