czwartek, 4 kwietnia 2013

Fluo jellywery

Mam już dosyć tej wszędobylskiej burości, ale jednocześnie nie potrafię się pożegnać z moimi ukochanymi szarościami. Dlatego dzisiejszy zestaw postanowiłam ożywić neonowymi dodatkami. 

Naszyjnik i bransoletka to moje dzieła. Brakowało mi czegoś w tym kolorze.
W sklepach nie namierzyłam nic godnego uwagi, a jak już coś było to kosztowało majątek. Nie pozostało mi nić innego, jak tylko coś stworzyć :).
Mam nadzieję, że własnoręcznie zrobione dodatki  troszkę mi posłużą...










 fot: Radi


sukienka/dress - Benetton
buty/shoes - Top Shop
torebka/bag - Zara
naszyjnik/neckle - LedFashionProject
bransoletka - LedFashionProject


Zapraszam !!!


1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia