piątek, 19 kwietnia 2013

Light colours

Nareszcie doczekałam się takiej temperatury, żeby móc wyjść w trampkach.
Jak już pewnie zauważyliście(-łyście), uwielbiam wygodne obuwie, więc Conversy zajmują zaszczytne pierwsze miejsce na liście moich wiosenno-letnich butów.

Reszta stroju w łagodnych  barwach. 
Po fazie czarnych puchowych kurtek, mam ogromną ochotę na jasne kolory. 
















fot: Radi


bluzka/blouse - H&MDivided
jeansy/jeans - H&M
szal/scarf - River Island
buty/shoes - Converse
torba/bag - Bershka


Zapraszam !!!

3 komentarze:

  1. Prześlicznie! uwielbiam takie jasne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne trampki! Uwielbiam Conversy:)

    Pozrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia