poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Striped dress

Sukienka z dzisiejszego zestawu, to bardzo spontaniczny zakup. 
Muszę przyznać, że ostatnio jeden z bardziej udanych.

Szerokie czarno-białe pasy, doskonale wpisują się w tegoroczne trendy, ale moim zdaniem są ponadczasowe. 

W dzisiejszym wpisie, do sukienki dodałam dwa rodzaje butów: sneakers'y na koturnie oraz czarne botki na obcasie. Niewielki zabieg, a całkowicie zmienia charakter stroju. 

Ciekawa jestem w której wersji sukienka podoba Wam się bardziej?

Z bardziej sportowym obuwiem...















... i z botkami :)









 fot: Mum


sukienka/dress - no name
botki/boots - TopShop
sneakersy/sneakers - no name
torebka/bag - no name
zegarek/watch - Diesel
bizuteria/jellywery - H&M

2 komentarze:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia