czwartek, 25 kwietnia 2013

Black&white / part3

Dzisiaj kolejny z kilku zestawów jakie przygotowałam na konkurs SiemensFreshLook.

Tym razem w roli głównej białe spodnie. Żeby nie było zbyt grzecznie, zestawiłam je z bardziej rockowymi dodatkami. 

Z ramoneską, z tego zestawu, najchętniej w ogóle bym się nie rozstawała, pasuje mi praktycznie do wszystkiego, nie krępuje ruchów i jest doskonała na aktualne warunki pogodowe.















fot: Mum


ramoneska/jacket - Zara
koszula/shirt - H&M
spodnie/pants - Cubus
buty/boots - Deichmann
torba/bag - no name
biżuteria/jellywerry - H&M
pasek/belt - Bershka


1 komentarz:

  1. Bardzo lubię trend B&W :)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia