środa, 17 kwietnia 2013

Backpack

Dzisiaj rolę główną w zestawie gra... plecak. 

Pierwsze skojarzenie jakie nasunęło mi się, gdy zobaczyłam go w sklepie, było takie, że nadawał by się spokojnie dla jakiegoś Harleyowca :).
Przez połączenie frędzli i ćwieków, jest na tyle ciekawy, że resztę stroju dobrałam stonowaną.
Biała koszulka, jeansowa koszula i woskowane legginsy ze skórzanymi wstawkami, stworzyły proste, ale moim zdaniem nie nudne tło dla plecaczka.














fot: Radi


koszula/shirt - Butik
koszulka/t-shirt - Atmosphere
legginsy/leggins - H&M
buty/sneakers - no name
plecak/backpack - H&M Divided
naszyjnik/neckle - Cubus
okulary/sunglasses - H&M
bransoletki/bracelets - H&M,no name
pierścionki/rings - H&M


Edit: dopiero teraz zauważyłam, że na zdjęciu ze zbliżeniem plecaka, podwinęły mu się frędzelki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia