sobota, 20 kwietnia 2013

Black&white / part 1

Dzisiaj na blogu prezentuję jedną z czarno-białych stylizacji, jakie przygotowałam na konkurs Siemens Fresh Look.
Tematem obecnego etapu są zestawy w/w kolorach.

Fajnie, że czarno-biały trend co jakiś czas powraca, bo daje niezliczoną ilość kombinacji.

Wracając do dzisiejszego zestawu, to białą bazę stanowi moja ślubna sukienka :)
Tą stylizacją chciałam udowodnić, że nawet bardziej oficjalne kreacje przy odpowiednim doborze dodatków, całkowicie zmieniają charakter.










 fot: Mum


kurtka/jacket - Zara
sukienka/dress - ślubna
buty/boots - Deichmann
torebka/bag - no name

3 komentarze:

  1. Fajne połączenie! Sukienka ślubna+ bikery= wow!

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała, z pozoru delikatna sukienka wygląda świetnie z czarnymi, rockowymi dodatkami :) Podoba mi się!

    pozdrawiam,
    COCO MINTS

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia