niedziela, 28 kwietnia 2013

Jewellery workshop - Iberina

W ubiegłym tygodniu miałam możliwość uczestniczenia w warsztatach dotyczących tworzenia biżuterii. Miła atmosfera, tysiące koralików, szkiełek 
i kamieni... to to co kobiety lubią najbardziej :)

Dzięki dwóm przemiłym Paniom z firmy IBERINA , żyłki, linki, zapięcia, bociany i bigle, nie mają już dla mnie tajemnic. Dowiedziałam się jak przekształcać moje wizje w rzeczywistość, gdzie zaopatrywać się w materiały potrzebne do tworzenia naszyjników, bransoletek czy kolczyków, a także jak dobierać biżuterię do kształtu twarzy.

To było bardzo twórcze i relaksujące spotkanie, które zaowocowało kilkoma sztukami nowej biżuterii na moim nadgarstku :)

Zainteresowanych zapraszam na stronę internetową www.iberina.pl , jest tam mnóstwo fajnych dodatków, a także stroje, zaprojektowane przez prowadzące czwartkowe warsztaty Dziewczyny.


Poniżej kilka zdjęć z czwartkowych warsztatów :)






fot: Led


Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, ponieważ robiłam je telefonem, ale mam nadzieję, że chociaż odrobinę przybliżyły Wam atmosferę spotkania.

1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia