sobota, 27 kwietnia 2013

Richelieu

W wielu sklepach w nowych kolekcjach, pojawiły się bluzki z najróżniejszymi haftami. Przypomniały mi one jak bardzo lubię tego typu zdobienia na białych ubraniach. Haft richelieu zawsze bardzo mi się podobał. Kiedy podczas wiosennych porządków ponownie odkryłam bluzeczkę z dzisiejszego zestawu, moja radość była nie do opisania :)

Zestaw bez udziwnień... biała bluzka, jeansy i balerinki.








fot: Radi


bluzka/blouse - Next
jeansy/jeans - TallyWejil
balerinki/buty - C&A

4 komentarze:

  1. Podobają mi się Twoje jeansy :) Dawno je kupowałaś? Pewnie już takich samych nie dostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kupowałam je w zeszłym miesiącu.
      Jednak jak byłam ostatnio w TW, to było jeszcze sporo jasnych jeansów. Nie wiem czy były to dokładnie takie jak moje, ale na pewno bardzo podobne.
      Mam nadzieję, że jeszcze coś upolujesz :)

      Usuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia