środa, 3 kwietnia 2013

Take a smile

Uśmiechowa akcja "promocyjna"  :) :) :)

Długo zastanawiałam się jak "wypromować" bloga, aby został zauważony przez większą ilość czytelników.
Sama niezbyt chętnie reaguję na wiadomości typu "wbij do mnie, dodam komentarz za komentarz, itp."., więc zapychanie skrzynek i innych blogów spamem nie wchodziło w grę.

Wiem, że dobry produkt potrafi obronić i rozreklamować się sam, ale póki co, raczkuję jeszcze w świecie blogowania, więc trudno nazwać mojego bloga dobrym. 
Ciągle pracuję nad jego rozwojem, nad nauką robienia dobrych zdjęć, a mój styl ewoluuje na Waszych oczach.

Moda to moja pasja, a prowadzenie bloga daje mi chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.
Postanowiłam, więc dać się zauważyć większemu gronu potencjalnych czytelników i rozdaję uśmiechy :) 



Co myślicie o takiej formie promocji bloga wśród znajomych i nie tylko ???


1 komentarz:

  1. Ciekawe, ale jak to z ulotkami bywa - szybko lądują w koszu albo poniewierają się w torebce :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia