wtorek, 23 kwietnia 2013

Flower leggins

Legginsy w kwiaty to dość ciężki wzór. 
"Fashionistki" stawiają na kwiecisty "total look", ale mnie to nie do końca przekonuje. Owszem, na kimś wygląda super, ale ja nie czułabym się dobrze w takim zestawieniu.
Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam te legginsy na allegro, zapałałam ogromną chęcią ich posiadania. Kwiaty, i to w dodatku biało-czarne... bardzo mi się spodobały. 
Kiedy były już u mnie, moje uczucia troszkę wystygły. Musiały odleżeć swoje w szafie, żebym na nowo się do nich przekonała.
I oto są...





















 fot: Mum


sweter/sweater - Benetton
legginsy/leggins - Lindex
buty/shoes - Zara
torebka/bag - Tory Burch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia