niedziela, 14 kwietnia 2013

InstaMix

Od jakiegoś czasu pod każdym wpisem zamieszczam link do mojego Instagram'u.

Muszę przyznać, że zabawa tą aplikacją bardzo mnie wciągnęła i nie ma dnia, żebym nie wrzuciła tam kilku fotek. 
Lubię także oglądać i komentować, to co dzieje się u innych Instagramowiczów, więc jeśli macie ochotę, zostawcie link do swojego profilu pod tym postem. 

Poniżej kilka ostatnich dni w pigułce...

| 1. szarości na paznokciach | 2. legginsy w zwierzęce wzory | 3. ulubiona szara bluza | 4. torebka Furla & trampki |

/ 1. grey nails /  2. animal print leggins / 3. fav grey blouse / 4. Furla bag & sneakers

| 1. najlepsze zimowe buty ever | 2. zoo | 3. czapeczka mojego projektu | 
 4. bransoletka DIY | 

/ 1. fav winter boots / 2. animals garden / 3. LedFashionProject cap / 4. hand made brancelet /

| 1. mój Nikonek | 2. czapeczka mojego projektu | 3. pierścionki z Orsay'a |  4. ulubiona pizza |

/ 1. my Nikon / 2. LedFashionProject cap / 3. Orsay's rings / 4. fav pizza

| 1. torebka Marc Jacobs | 2. nowa kolekcja w Stradivariusie | 3. jeansowa parka | 4. nowy kolor włosów |

/ 1. Marc Jacobs bag / 2. new collection in Stradivarius / 3. jeans parka / 4. new hair color /

 | 1. 2. 3. 4.  nasza  Oleńka |

/ 1. 2. 3. 4. Oleńka /

| 1. weź sobie uśmiech by LedFashion | 2. fluo naszyjnik DIY | 3. fluo legginsy | 4. czapeczka mojego projektu |

/ 1. take a smile by LedFashion / 2. hand made fluo jellywery / 3. fluo leggins / 
4. LedFashionProject cap /


| 1. królik-nowa miłość Oli | 2. kaloszki | 3. sneakersy  | 4. niebieskie pazurki |

/ 1. bunny - Ola's new love / 2. wellington boots / 3. sneakers / 4.blue nails /

| 1. pierwszy wiosenny zestaw | 2. złote paznokcie | 3. srebrne legginsy | 
4. prezent |

/ 1. first spring outfit / 2. golden nails / 3. silver leggins / 4. gift /

| 1. moja ulubiona czarna biżuteria | 2. burza w Wawie | 3. relaksik | 
4. sałatka z fetą |

/ 1. my fav black jellywery / 2. storm in Warsaw / 3. chillout / 4. salat /


Jeśli macie ochotę obejrzeć więcej zdjęć,  to zapraszam na mój INSTAGRAM !

3 komentarze:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia