poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Black sneakers & grey cape

Nigdy nie sądziłam, że ładna pogoda i pierwsze promienie słońca, będą w stanie wprowadzić mnie w tak dobry nastrój. Panująca aura była zawsze drugoplanowym elementem. Jednak tak długie oczekiwanie na początek wiosny sprawiło, że kiedy nieśmiało postanowiła się w końcu pojawić, cieszy ze zdwojoną siłą.

Wyższa temperatura pozwala również na większą dowolność w doborze okryć wierzchnich.
Żegnaj puchowa kurtko (mam nadzieję, że nie będę musiała tego odwoływać :)).
Witajcie skórzane kurtki, trencze, parki, itp.

Dzisiejszy zestaw to grafitowa pelerynka, beżowe rurki i czarne dodatki. 
Lubię takie nietypowe kurtki, bo potrafią "zrobić" całą stylizację.




















fot: Radi


pelerynka/cape - C&A
koszulka/blouse - H&M
rurki/ pants - Pull&Bear
buty/sneakers - no name
szal/scarf - H&M
torba/bag - Givenchy


Zapraszam !!!

3 komentarze:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia