niedziela, 21 kwietnia 2013

Black&white / part 2

Dzisiaj drugi z konkursowych zestawów, czyli dalej pozostaje w kolorystyce czarno-białej.

Inspiracją do tego zestawu były szkolne mundurki, a także mundur, w którym mam przyjemność, od czasu do czasu sama chodzić.

Żeby nie było tak całkiem sztywno, do stylizacji dodałam ramoneskę, czarne botki na obcasie i pojemną torbę, która ostatnio stała się jedna z moich ulubionych.

















fot: Mum


ramoneska/jacket - Zara
koszula/shirt - Terranova
spódnica/skirt - Bershka
botki/boots - TopShop
torba/bag - no name
biżuteria/jellywery - H&M
krawat/tee - służbowy :)


Zapraszam również na mój INSTAGRAM

1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia