wtorek, 30 kwietnia 2013

Trench coat

Beżowy trencz to klasyka. Jest ponadczasowy i pasuje do wszystkiego.
Można go założyć do eleganckiej sukienki, casualowego zestawu albo do sportowych butów i zawsze wygląda świetnie.
Cieszę się, że jest już na tyle ciepło, że można z powodzeniem chodzić w cieńszych kurtkach i płaszczach.

Torba z tego zestawu, to zdecydowanie największy łup z wyprzedaży. Była przeceniona ze 169 zł na 14,90 zł!!! Takie przeceny to mi się podobają :)















`




fot: Radi


trencz/trench - Cubus
sweterek/sweater - H&M
jeansy/jeans - H&M
buty/sneakers - Deichmann
torba/bag - Bershka
czapeczka/cap - Burberry

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się murek, na którym robiłaś zdjęcia :)Świetny płaszczyk.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli mogłabym dać jedną radę - troszkę za dużo zdjęć w bardzo podobnej pozie. generalnie max 12 to chyba taka wersja optymalna do przejrzenia, a tutaj jest chyba ponad 20. a szkoda się rozpraszać - świetna czapka i fajnie upolowałaś okazję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za radę dotyczącą ilości zdjęć, przy następnych postach na pewno wprowadzę ją w życie :)

      Usuń
  3. piękny płaszcz:) Czapka równiez bardzo mi się podobA;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia