niedziela, 7 kwietnia 2013

Grey skirt

W spódnicach chodzę dosyć rzadko, w sumie nawet nie wiem dlaczego, bo to bardzo wdzięczna część garderoby :)

Robi się cieplej, więc nie narażając się na zmarznięcie, założyłam dzisiaj dresową spódniczkę.
Jej materiał i krój pasuje do nieprzekombinowanych casual'owych zestawów. Jednak czuję, że wkrótce pokuszę się również o stylizację bardziej w stylu glamour. W końcu moda to zabawa :)

Co myślicie o tej spódniczce, jakiejś ciekawej bluzce i szpilkach???

Póki co, na sportowo...















fot: Mum


skórzana ramoneska/lether jacket - Zara
jeansowa ramoneska/jeans jacket - F&F
bluzka w paski/stripes blouse - H&M
spódnica/skirt - F&F
komin/scarf - Atmosphere
buty/sneakers - Deichmann
torba/bag - Givenchy


Zapraszam na mój

4 komentarze:

  1. fajne zdjęcie, następnym razem postaraj się o większe :D
    obserwujemy? :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie zestawy! wygodne, w kolorach, których w mojej szafie pełno! fajnie wszystko połączone.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia