wtorek, 9 kwietnia 2013

Silver leggins

Legginsy z dzisiejszego zestawu kupowałam przez allegro. Na zdjęciach z aukcji nie wyglądały na mocno metaliczne, raczej na ciemno grafitowe. Musicie sobie wyobrazić moją minę, kiedy otworzyłam paczkę i mym oczom ukazały się srebrne legginsy.
Bardzo lubię tego typu spodnie, bo są wygodne i nie krępują ruchów, ale pierwszy raz mam je w tak odważnej wersji.
Mimo dosyć spektakularnego koloru, postanowiłam nosić je także w dzień. 
















fot: Mum


bluza/blezer - Reserved
legginsy/leggins - Stradivarius
koszulka/blouse - H&M
buty/sneakers - Deichmann

2 komentarze:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia