wtorek, 16 kwietnia 2013

Sandy

Miałam okazję spędzić cały dzisiejszy dzień na zewnątrz. Było piękne słoneczko i dość wysoka temperatura. Nawet nie poczułam, kiedy pierwsze promienie wiosennego słońca spiekły mi twarz :). Przez kilka najbliższych dni będę Was straszyć czerwono-różowym obliczem :).


Dzisiejszy zestaw w kolorach piasku. 
Bardzo lubię połączenie beżu z szarością. Na szczęście pogoda pozwala na komponowanie zestawów w jasnych kolorach. 
Wiosno...jak dobrze, że już jesteś :):):) !!!









fot: Mum


kurtka/jacket - House
bluzka/shirt - Stradivarius
rurki/pants - Tally Wejil
buty/boots - Deichmann
torba/bag - no name


Zapraszam na mój INSTAGRAM!

1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia