piątek, 1 marca 2013

Mobile mix - luty

 | 1.Roztopy | 2.Podróżny przysmak | 3.Podróż nad morze | 4.Zły dzień |
 | 1.Ja | 2.Ponownie ja | 3.Atak zimy | 4.Zabawy z Olą na śniegu |
 | 1.Morze Bałtyckie | 2.Droga na Dąbrówkę | 3. Kulig | 4.Balkonowy bałwan |
 | 1.,2.,3.,4. Nasz Skarb |
 | 1.Komin | 2.Blog | 3.Koszula z nietoperzem | 4. Stardivariusowe worki |
 | 1.Moje pierwsze dzieło na drutach | 2.Ośnieżone gałązki | 3.Pizzowa uczta | 4.Plaża w Lubiatowie |
 | 1.Chusta NY | 2.Czapka LED FASHION ćwieki | 3.Czapka LED FASHION łańcuszek | 4.Legginsy |
| 1.Nowa lektura | 2.Prezenty od Męża | 3.Znaczek | 4.Harper's Bazar |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia