wtorek, 5 marca 2013

Horses


Dzień przyniósł mnóstwo słonka i dobre wiadomości :)


Wreszcie schowałam puchowe kurtki, śniegowce i emu do szafy. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie nie będą mi już potrzebne.

Nie mogę się nacieszyć pierwszymi wiosennymi promieniami słońca. 
Cieszę się do tego stopnia, że dzisiejsze zdjęcia zestawu postanowiłam zrobić w pełnym słońcu. Niestety nie było to najlepsze posunięcie, ponieważ ostre oświetlenie zaburzyło kolory na zdjęciach.
Musicie uwierzyć mi na słowo, że apaszka jest miętowa, a ramoneska błękitna :)

Na koszulce moje ukochane konie <3







fot: Mum


płaszcz/coat - Stradivarius 
jeansowa ramoneska/ramones - F&F  
koszulka/t-shirt - Stradivarius 
spodnie/pants - Denim&Co 
buty/shoes - H&M Divided 
apaszka/scarf - New Yorker 
torba/bag - no name 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia