czwartek, 14 marca 2013

Adhd blouse :)


Jak już pewnie zauważyłyście(-liście), w moich zestawach dominuje raczej luźny sportowy styl.

Cenię sobie wygodę oraz funkcjonalność zakładanych rzeczy. 
Ma to szczególne znaczenie podczas spacerów z naszą Olą. 
Chodzi z nami prawie wszędzie, więc ciągle muszę być w gotowości żeby za nią podbiec, wziąć na ręce czy potarzać się w śniegu :).
Nie lubię ubrań, które w jakiś sposób mnie ograniczają. 
Większą część mojej szafy tworzą bluzy, dresowe spodnie, t-shirty, trampki i adidasy.

Do "bluzowej" kolekcji dołączyła kolejna, tym razem według własnego projektu.










fot: Radi


kurtka/jacket - Benetton 
bluza/blouse - LedFashionProject 
spodnie/pants -  New Yorker 
butysneakers - Deichmann 
torba/bag - no name 
okulary/sunglasses - H&M 

1 komentarz:

  1. Strasznie fajna bluza. Stuprocentowa pewność, że wyróżnisz się na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia