środa, 6 marca 2013

Changed shoes


Dzisiejszy zestaw pokazuje, jak buty zmieniają charakter stroju.

Miałam dzisiaj w planach bardziej oficjalne spotkanie w banku, a potem rodzinny spacer w zoo.
Jechaliśmy samochodem, więc bez problemu mogłam zabrać ze sobą dwie pary butów. 
Dzięki temu, nie męczyłam się na obcasie podczas spaceru i nie poszłam do banku w średnio eleganckich traperkach.

Ciekawa jestem, która wersja Wam się bardziej podoba?


















fot: Radi


kurtka/jacket - Bershka  
sweterek/sweater - Next 
spodnie/pants - Bershka 
torebka/bag - H&M 
apaszka/scarf - no name 
czarne botki/black boots - Deichmann 
traperki/beige boots - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia