sobota, 30 marca 2013

Like painted egg... :)

W jednym z poprzednich postów wspominałam o tym, że mam ich sporo i zostały przeze mnie, w tym sezonie troszkę zapomniane. O czym mowa? 

O ponczo... chciałam Wam zaprezentować kolejne, jakie posiadam w swojej szafie.

Kiedy fotografowaliśmy ten zestaw, Radi stwierdził, że wyglądam jak pisanka. Tematycznie będzie, więc doskonały na dzisiejszy dzień.

Ps. Królik na zdjęciach, to ulubiona maskotka Oli. Niestety tym razem odmówiła mu wspólnego spaceru i trafił w moje ręce. Przypadkowo stał się uczestnikiem naszej sesji i doskonale wpisał się w pisankową tematykę :) :) :)














 fot: Radi


ponczo/poncho - One by One
skórzana kurtka/lether jacket - House
golf/sweater - Bershka
jeansy/jeans - Tally Wejil
buty/boots - Ugg
torebka/bag - Stradivarius


Zapraszam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia