wtorek, 12 marca 2013

Skirt & sneakers


Zima nie odpuszcza, więc z powrotem przywitałam puchowe kurtki. 
Mam nadzieję, że nie na długo.
Tak bardzo tęsknię za ciepłymi promieniami słońca...

Dzisiaj wskoczyłam w spódnicę. 


Uwielbiam spodnie, więc bardzo rzadko można mnie spotkać w sukience lub w spódnicy. Moje stylizacje z tą częścią garderoby, jeśli już są, to przeważnie w sportowym charakterze.
Bardzo lubię połączenie spódnic z mniej eleganckimi butami, np. sneakersami, bikerami, itp.





















fot: Radi


kurtka/jacket - Benetton 
sweter/sweater - Bershka 
spódnica/skirt - Bershka
szalik/scarf - Butik 
czapka/hat - Aspen
torba/bag - no name 
buty/sneakers - Deichmann 

1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia