sobota, 9 marca 2013

Heart...


Zima wróciła pełną parą. 
Tak się cieszyłam z pierwszych promieni wiosennego słońca, a tu znowu śniegu po kostki.

Sweterek, który mam na sobie upolowałam w sh. Lubię takie proste duże graficzne motywy. 
Pod kolor serducha dobrałam czapkę, szalik i torbę. 
Z czerwonym obchodziłam się do tej pory bardzo ostrożnie, bo wydawało mi się, że to nie jest mój kolor. W tym przypadku jednak fajnie ożywił stylizację.









fot: Radi


płaszcz/coat - Benetton 
sweter/sweater - Next 
spodnie/pants - H&M 
buty/shoes - Deichmann  
torba/bag - Diverse  
czapka, szalik/hat,scarf - no name 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia