czwartek, 28 lutego 2013

Baseball cap & beige sweater



Ten beżowy sweter to bardzo dobry zakup. Pasuje do bardzo wielu rzeczy, ma uniwersalny kolor i krój.
Początkowo przeraził mnie jego rozmiar na metce (L), ale z czasem przyzwyczaiłam się do jego oversizowatości :).
Myślę, że mniejszy nie wyglądał by w zestawach tak fajnie.

A Wy wolicie takie luźne swetrzyska czy stawiacie na te bardziej "przy ciele" ?

Swoją premierę w tym zestawie, ma także czapka z daszkiem (dostępna TU). Bardzo lubię tego typu nakrycia głowy, więc wiosną pojawi się na mojej głowie jeszcze kilka innych bejsbolówek.








fot: Radi


kurtka/jacket - Guess 
sweter/sweater - New Yorker 
rurki/pants - H&M Divided 
komin/scarf - H&M 
buty/shoes - H&M Divided 
pasek/belt - Butik 
czapka z daszkiem/baseball cap - LedFashion Project (DIY) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia