sobota, 16 marca 2013

Poncho


Tej zimy zapomniałam o tym, jakim wdzięcznym i ożywiającym zwykły codzienny strój, dodatkiem jest ponczo.
Mam ich w szafie kilka, w różnych kolorach i o różnych splotach. Zima nie odpuszcza, więc na pewno jeszcze kilka z nich Wam zaprezentuję.

Dzisiaj ponczo w moim ulubionym kolorze, do tego jeansy i sneakersy, które eksploatuję do granic możliwości.










fot: Radi 

ponczo/poncho - Colours of The World 
kurtka/jacket - H&M  
jeansy/jeans - Zara 
buty/shoes - Deichmann 
czapka,rękawiczki/hat,gloves - H&M  
torebka/bag - no name 


*  *  *


Ostatnio usłyszałam zarzut, że to blog modowy, a ja nie pokazuję na sobie najnowszych trendów. 
Pozwolę sobie nie zgodzić się z tym zarzutem...
Ok, może nie podążam ślepo za modą. 
Staram się delikatnie przemycać nowości, ale tylko w takiej formie, która nie kłóci się z moim codziennym stylem. 
Chcę być ubrana, a nie przebrana. 
W zestawach, które tu prezentuję biegam na co dzień (załatwiam sprawy, spaceruje z dzieckiem, wychodzę do kina lub po zakupy). 
Nie ubieram się tylko na sesję, dlatego moje zestawy są zazwyczaj wygodne 
i nieprzekombinowane. 
Mam jednak nadzieje, że nie są nudne?

A Wy wolicie oglądać blogerki, które prezentują na sobie najnowsze trendy 
z wybiegów czy te które mają swój własny wypracowany styl?


*  *  *

Na górze strony znajdują się odnośniki do mojego fejsa, a także do instagramu, na punkcie którego ostatnio nieźle mnie zakręciło :)



2 komentarze:

  1. Dziękuję za świetny komentarz i zapraszam do obserwowania bloga aby być na bieżąco:)
    Jeśli chodzi o bazę to fotelika to fakt fajna sprawa jeśli ma się isofix (choć teraz robią już nawet takie bazy które nie są montowane do isofix a pasami) ale niestety cena sięga praktycznie tyle samo co fotelik:( a jak wiadomo oszczędności są potrzebne:) co nie oznacza, że w przyszłości czegoś takiego nie zakupię bo nie da się ukryć to fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo przecież nie chodzi o to żeby się PRZEBRAĆ tylko UBRAĆ!! ;) bardzo ładne i klasyczne zimowe zestawianie, ja też zapomniałam o swoim ponczo na tą zime i chyba dam mu jeszcze szanse;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia