piątek, 29 marca 2013

Jeans parka

Jeansowa parka z Bershki to zeszłoroczny zakup. 
Miała tworzyć zestawy, z białymi lub kolorowymi, krótkimi spodenkami 
i trampkami. 
Planowałam wykorzystywać ją, głównie podczas naszych wakacyjnych nadmorskich wypraw. 

Moja tęsknota za wysoką temperaturą i gorącymi promieniami słońca, jest jednak tak duża, że powoli zaczynam zapuszczać się w rejony szafy, w których przechowuje typowo letnie ubrania.

Staram się wypędzić tą zimę na wszelkie możliwe sposoby :).

Wyszło totalne pomieszanie pór roku, ale moda to przecież zabawa.
Paseczki na koszulce, to letni element stylizacji, a komin i ugg'i typowo zimowy.
Ocenę efektu końcowego pozostawiam Wam...
...ja w tym zestawie czułam się bardzo dobrze :)









fot: Radi


parka/parka - Bershka
koszulka/shirt - H&M
legginsy/leggins - no name
buty/boots - Ugg
komin/scarf - H&M
czapeczka/cap- LedFashionProject
pierścionki/rings - Orsay i ślubne :)


Zapraszam !!!

3 komentarze:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia