piątek, 1 lutego 2013

Military pants


Te spodnie leżały w mojej szafie co najmniej od dwóch lat. 


Łatwo przy nich przesadzić z dodatkami. 
Mają mnóstwo suwaczków, kieszenie na udach oraz sporo napek, więc wymagają minimalistycznej góry. 

Mam nadzieję, że udało mi się to wszystko wyważyć i powstał prosty niezobowiązujący zestaw...









fot: Mum


kurtka/jacket - Benetton  
spodnie/military pants - Cubus 
sweter/sweater - TU  
bluzka/blouse - H&M divided  
buty/shoes - Deichmann  
torebka/bag - no name  
pasek/belt - Bershka 
czapka/hat - Aspen 
komin/scarf - H&M 
wisior z krzyżem/necklace - Cubus 
koraliki/beads - Mamy  
bransoletka/bracelet - H&M 
zegarek/watch - Casio 

1 komentarz:

  1. No i wyszło całkiem fajnie-zwłaszcza dobrze dobrałaś pasek-minimalistyczny o prostym stylu.Jedyne czego mi tu brakuje-to ciut koloru;nawet tego różowego szalika;ale...jest fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia