niedziela, 3 lutego 2013

Zebra...


Jak tak patrzę na moją szafę, to odnajduję w niej coraz więcej zwierząt :)

Kolejna troszkę zapomniana bluza, ukryła się na najwyższej półce :).
Mimo tego, że jest dość krótka, świetnie sprawdza się w zestawach na ogra (lub jak kto woli na cebulkę).


Buty były już na blogu, ale jeszcze ani razu nie pokazywałam ich na sobie, także dzisiaj mają swoją prawdziwą premierę :). Czuję jednak, że będą tu częstym gościem, bo są bardzo wygodne :).









fot: Radi


kurtka/jacket - Guess 
bluza/blouse - Reserved 
 top/top - NY
  jeansy/jeans - H&M 
 buty/shoes - Deichmann 
 torba/bag - no name+DIY 
 czapka/hat - Aspen 


Zapraszam do polubienia mnie na facebooku: www.facebook.pl/LEDFASHION




2 komentarze:

  1. świetne te buciki i jaka fajna parasolka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pierwszy komentarz na blogu :)
    Parasolka pożyczona od Córci :)
    Butki polecam, bo są bardzo wygodne i teraz przecenione :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia