niedziela, 17 lutego 2013

Parka


Nasz wyjazd z czterodniowego, przerodził się w tygodniowy i zanosi się na to, że zostaniemy tu jeszcze co najmniej 4 dni.

Walizkę spakowałam tylko na dłuższy weekend. 
Nie mam zbyt dużego wyboru, jeśli chodzi o komponowanie zestawów, więc i zdjęć stylizacji malutko.

Dzisiejszy zestaw, to wygodny sweter, moje ulubione legginsy ze skórzanymi wstawkami, parka i śniegowce (jedyne buty, w których na tym lodzie, nie zaliczam bliskich spotkań z ziemią).

Apaszka, która od dawna była na mojej liście must have, to nabytek z New Yorker'a. Wiem, że daleko jej do tej od Alexsandra McQuinn'a, ale myślę, że jest całkiem miła dla oka. A przede wszystkim była miła dla portfela, bo przeceniona z 59 zł na 9 zł :)


















fot: Radi & Aga


parka/parka - C&A 
sweter/sweater - no name 
legginsy/leggins - no name 
buty/shoes - Puma  
czapka/hat - no name 
apaszka/scarf - New Yorker 
torebka/bag - Tory Burch 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia