piątek, 8 lutego 2013

Zigzag print



Tą sukienkę kupiłam latem. Świetnie nadaje się do noszenia na kostium kąpielowy, pasuje do japonek i słomianego koszyka.

Co w takim razie, robię w niej w środku zimy???
Eksperymentuję :):):)

Postanowiłam wykorzystać ją także teraz. Czarne rajstopy, ciężkie buty i gruby sweter, stworzyły niezawodną w takich warunkach temperaturowych, bazę do wyeksponowania sukienki.

W moim odczuciu eksperyment zakończył się sukcesem.
A Wy co sądzicie? 
Czy letnie rzeczy należy zaszufladkować tylko na ciepłą porę roku???









fot: Radi


sukienka/dress - Vero Moda 
sweter/sweater - TU 
buty/shoes - Deichmann 
torebka/bag - Stradivarius  
komin/scarf - French Connection 


 > > Zapraszam do polubienia LEDFASHION na FACEBOOK'U <<
>> http://www.facebook.com/LEDFASHION <<

3 komentarze:

  1. Hej
    dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Kilka lat jesteś przed czterdziestką czy kilkanaście????
    Widzę, że nie można Ciebie obserwować, dodaj obserwatorów to chętnie kliknę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka, nie kilkanaście :):):)

      Muszę się jeszcze troszkę podszkolić w technicznych sprawach, jeśli chodzi o wygląd bloga, ale postaram się dodać "obserwatorów" :)

      Usuń
  2. ja tez lubie letnie sukienki nosić zimą ! Tobie super to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia