czwartek, 31 stycznia 2013

Animal print


Zwierzęce wzory...

...do tej pory było mi ciężko się do nich przekonać. 


Noszenie ich na większej powierzchni, wydawało mi się odrobinkę kiczowate. 
Jednak fotki z Waszych inspiracji oraz wołające z wieszaków panterkowe lub wężowe spodnie i bluzki, nie pozwoliły mi na potraktowanie tych wzorów obojętnie.

Dla mnie moda to, także łamanie pewnych barier, więc postanowiłam przygarnąć kilka "zwierzowych" drobiazgów do mojej szafy.

Lubię minimalizm, więc panterkę i skórę węża oswajam na razie małymi kroczkami.









fot: Mum


koszulka/t-shirt - Stradivarius
narzutka/cardigan - zara
spodnie/pants - New Yorker
buty/wedges - H&M
torebka/bag - H&M
komin/scarf - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia