środa, 6 lutego 2013

Patches...


Spodnie w łatki z Bershki dodają temu prostemu zestawowi trochę oryginalności.
Na początku myślałam, że będę miała problemy z doborem tego co do nich założyć, ale obawy okazały się bezpodstawne.
Pasują do wielu gładkich rzeczy, w różnych kolorach. 
Z całą pewnością mogę stwierdzić, że to był świetny zakup, tym bardziej, że kupując je na przecenach zaoszczędziłam 135 zł :).

W zestawie wykorzystałam też najnowszy nabytek czyli torbę-worek ze Stradiego. Pozytywnie mnie zaskoczyła, bo jest bardzo pojemna.

Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, bo dzisiaj było bardzo pochmurno i aparat wariował ze światłem :/










fot: Mum

Jeśli jesteście zainteresowane posiadaniem takiej torebki, to mam jeszcze do sprzedania, po jednej z każdego koloru. 
Po szczegóły zapraszam na priv :)



spodnie/pants - Bershka 
koszula i torba/shirt and bag - Stradivarius 
buty/shoes - Dr.Martens 



1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia