czwartek, 16 maja 2013

Sweatpants

Dresowe spodnie od dawna widniały na mojej liście "must have". Długo szukałam tych doskonałych spełniających wszystkie moje wymagania. Na szczęście udało się znaleźć takie które odpowiadają mi fasonem, rodzajem materiału i co najważniejsze posiadają kieszenie.

Obecne stylizacje są bardziej na luzie, bo nie wyobrażam sobie długich spacerów po plaży czy po lesie w bardziej eleganckich zestawach. Zawartość mojej garderoby została okrojona do jednej walizki, także niektóre elementy stroju będą się powtarzać w kolejnych stylizacjach.

Póki co zostawiam Was ze zdjęciami z "paśnikowo-leśnej" sesji :)









fot: Aga L.-L.


ramoneska/jacket - F&F
koszulka/top - H&M
spodnie/pants - Butik
trampki/shoes - Converse
komin/scarf - no name
czapeczka/cap - LedFashionProject DIY

1 komentarz:

  1. właśnie szukam takich spodni dresowych :) wyglądasz w nich rewelacyjnie!

    pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia