piątek, 3 maja 2013

Dark blue

Zostaję w granatowej kolorystyce. Uważam, że ten kolor jest przeze mnie niedoceniany. Jest równie uniwersalny jak czarny, a wyglądam w nim zdecydowanie mniej blado :).

Jak widać nie mogę sobie darować, że podczas majówki nie mogliśmy wyjechać na Pomorze i w tej stylizacji także przemyciłam delikatne nadmorskie klimaty. Białe tenisówki i bluzka w paski chociaż odrobinkę pozwalają mi przenieść się w wakacyjny nastrój :)








 fot: Radi


kurtka/jacket - Stradivarius
bluzka/blouse - Bershka
spodnie/pants - Pull&Bear
tenisówki/shoes - no name
torba/bag - Bershka

4 komentarze:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia