piątek, 10 maja 2013

Grey dress

Kiedy nie ma czasu na wybieranie bardziej skomplikowanych połączeń (bluzka+spodnie lub bluzka+spódnica) najlepiej sprawdza się sukienka. 
Ta którą mam dzisiaj na sobie, to minimalistyczne połączenie dwóch odcieni szarości i czarnego. Jest na tyle prosta, że tworzy fajne tło do najróżniejszych dodatków. Teraz połączyłam ją z czarnymi sandałkami i torebką w tym samym kolorze, ale wkrótce zobaczycie ją również z bardziej kolorowymi dodatkami.








fot: Radi


sukienka/dress - H&M
buty/shoes - CCC
torebka/bag - H&M

2 komentarze:

  1. Świetna torebka!
    Dodałabym jeszcze do takiej codziennej sukienki jakich charakterystyczny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia