czwartek, 30 maja 2013

Beige dress

Dzisiaj zestaw z wczorajszej obrony mojego Radzia. Nie chciałam za bardzo się stroić, ale chciałam wyglądać inaczej niż na co dzień. 
Jak już pewnie zauważyłyście(-liście) mój styl to głównie sportowe połączenia, a sukienki tego typu to raczej rzadki widok. Jednak to był wyjątkowy dzień dla nas obojga, więc i strój był bardziej elegancki.









fot: inż pożarnictwa Radi :)


Zdaje sobie sprawę, że do tego typu sukienki zdecydowanie lepiej wyglądałaby kopertówka. Niestety musiałam tego dnia mieć ze sobą mnóstwo mniej lub bardziej potrzebnych rzeczy i stąd spory shopper bag.



sukienka/dress - no name
jeansowa kurtka/jeans jacket - Cubus
torba/bag - Bershka
balerinki/ballerinas - no name
zegarek/watch - Michael Kors


2 komentarze:

  1. bardzo fajny zestaw, taki inny niż wszystkie :D
    Wyglądasz super !
    oby takich było więcej !

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia