poniedziałek, 27 maja 2013

Plaid jacket

Kratka powraca w modzie jak bumerang. Co kilka sezonów staje się przysłowiowym "must have" każdej liczącej się fashionistki. Pojawia się głównie na koszulach, rzadziej na spódnicach lub spodniach, czasami również na dodatkach. Ja w swojej kolekcji niestety nie posiadam żadnej kraciastej koszuli. Muszę koniecznie nadrobić te braki, ale na razie nie trafiłam na tą idealną. Mam natomiast kraciastą kurtkę, która póki co rekompensuje mi brak koszuli :).
Ponieważ kurtka ta jest bardzo wyrazistym akcentem stroju, postawiłam na proste dodatki.
Trampki, biała torba i jeansy to najwygodniejszy strój świata. 










fot: Radi


kurtka/jacket - Roxy
jeansy/jeans - Levi's
trampki/shoes - Converse
torebka/bag - Parfois


Zapraszam Was również na mój INSTAGRAM, gdzie znajdziecie fotki z codziennego życia Led :)

1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia