sobota, 11 maja 2013

Jeans shorts

Jeansowe szorty to moja ulubiona "dolna" część garderoby na ciepłe dni. 
Są wygodne i pasują praktycznie do wszystkiego. Wystarczy koszulka, koszula lub top i już mamy gotowy zestaw. 

W tej stylizacji połączyłam szorty z miętową koszulą-mgiełką. Zestaw jest bez dodatków, ponieważ zależało mi na tym aby nie odwracać uwagi od mojego typu urody.
Miałam przyjemność uczestniczyć w bardzo przyjemnym przedsięwzięciu (otwarciu nowej części galerii handlowej), gdzie skorzystałam z porad specjalistów dotyczących doboru barwy włosów, fryzur, stylizacji paznokci oraz kolorów i sposobu wykonywania makijażu.

To było bardzo przyjemne i ciekawe spotkanie. 
Rady specjalistów na pewno wykorzystam :)









Poniżej fotki makijażu.
Co sądzicie o ustach w mocniejszym kolorze?




 fot: Mum


koszula/shirt - Bershka
szorty/shorts - Zara
tenisówki/shoes - no name




1 komentarz:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia