środa, 15 maja 2013

Horse leggins

Legginsy z dzisiejszego zestawu, to jeden z najlepszych zakupów w ostatnim czasie :).
Po pierwsze, bo są w konie (a wszystko co jest w konie przygarniam bez ograniczeń). 
Po drugie, bo są bardzo wygodne. 
Po trzecie, bo jeszcze nikogo w podobnych nie widziałam. 
Po czwarte, bo z każdego zwykłego zestawu tworzą coś oryginalnego
Po piąte ... itd. :).

Mogłabym jeszcze znaleźć sporo powodów dla których tak bardzo je polubiłam.

Chwilowa przerwa w blogowym nadawaniu, spowodowana jest spóźnionym majówkowym wyjazdem.
Udało nam się w końcu wyrwać na kilka dni. Jeśli tylko dostęp do internetu na to pozwoli, będę Was raczyć  zdjęciami zestawów w pięknym nadmorskim otoczeniu.


















 fot: Aga L.-L.


ramoneska/jacket - Zara
jeansowa koszula/jeans shirt - Butik
koszulka/t-shirt - H&M
legginsy/leggins - Reporter
trampki/shoes - Converse
torebka/bag - Bershka


4 komentarze:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia