wtorek, 29 stycznia 2013

Pink...


Obserwuję ludzi na ulicach, i doszłam do wniosku, że mało kto ubiera się zimą 
w jaśniejsze kolory.

Szkoda, bo przy ogólnie panującej czerni, brązach i szarościach...wyglądamy trochę jak jedna wielka smutna masa. 

Wiem, że wyżej wspomniane kolory są bardziej praktyczne, ale mimo to, miło obejrzeć się za osobą, która wyróżnia się, pastelową lub "żarówiastą" barwą swojego stroju. 

Zgodnie z moimi rozważaniami, postanowiłam się troszkę wyróżnić z szarego tłumu.

Niestety nie posiadam żadnego okrycia wierzchniego w jakimś "żywym" kolorze, ale od czego są dodatki.

W okresie letnim dosyć często zdarzało mi się sięgać po neonowe drobiazgi... zimą jeszcze ani razu...aż do dzisiaj :)


Bazę w dzisiejszym zestawie, tworzą moje ukochane szarości...











fot: Radi


płaszcz/coat - Stradivarius 
sweter/sweater - Zara 
spodnie/jeans - Denim&Co 
buty/shoes - Ecco  
torebka/bag - House
czapka/hat - H&M  
pasek/belt - Reserved 
szal/scarf - TheBeach 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia