środa, 10 lipca 2013

Print dress

Lubię rzeczy uniwersalne. Bluzki, spodnie, kurtki, spódnice, które można łączyć ze sobą na wiele sposobów.
Sukienka, którą mam dzisiaj na sobie jest kolorowa i mocno wzorzysta, a mimo to można ją nosić w różnych konfiguracjach. Pokazywałam ją już na blogu tutaj w wersji zimowej, a dzisiaj propozycja na cieplutki letni wieczór.









fot: Mum


sukienka/dress - Vero Moda
torebka/bag - H&M
sandałki/sandals - Zara
okulary/sunglasses - Bershka



Zapraszam również na mój profil na INSTAGRAMIE gdzie na bieżąco dodaję fotki z wakacji :)

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia Dorciaa!
    Ja jednak czekam na jakąs końska stylizacje ;D
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chyba nie miała odwagi- boję się printów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :)
    Podoba mi się :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia