poniedziałek, 1 lipca 2013

Stripes maxi dress

Przepraszam za dość długą przerwę w nadawaniu. Tydzień walczyliśmy z Rodziną o życie naszego najwierniejszego czworonożnego przyjaciela i niestety nie udało się już nic zrobić. Pożegnałam najcudowniejszego psa, przyjaciela i członka Rodziny.
Mam jednak nadzieję, że ta przerwa w dodawaniu postów, nie odwiedzie Was od dalszego odwiedzania mojego bloga.

Kilka słów o zestawie...
Sukienka to łup z działu dziecięcego. Jest w moje ulubione granatowe paski. Przez to, że pozszywana jest z kilku kawałków materiału jest inna niż przeciętne pasiaste maxi dress. Przy tego rodzaju deseniach stawiam na proste dodatki. Białe trampki i mała torebeczka podkreślają marynarski charakter stroju.











fot: Mum

sukienka/dress - H&M Young
tenisówki/shoes - H&M
torebeczka/bag - H&M

2 komentarze:

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia