czwartek, 13 czerwca 2013

Stripes&anchors

Bluzeczka w paseczki pojawiła się już na blogu kilkukrotnie. Uwielbiam ten wzór, a tu nad morzem wydaje się jeszcze bardziej na miejscu :). Paski są na tyle wdzięcznym deseniem, że nawet zwykłe jeansowe szorty nabierają w tym zestawieniu innego charakteru.
Tenisówki z kotwicami nawiązują do stylu marynistycznego, który latem jest jednym z moich obowiązkowych look'ów. Kocham morze i wszystko co jest z nim związane.













fot: Radi


bluzka/shirt - H&M
szorty/shorts - Zara
torebka/bag - H&M
tenisówki/shoes - no name

4 komentarze:

  1. Paski, buty, sceneria... w 100% marynarz z Ciebie! Buty są genialne i pomimo, że nigdy nie byłam do takowych przekonana to te kupiły mnie w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny marynarski post :) koszulka i butki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/-łaś mojego bloga.
Dziękuję!
Zachęcam do komentowania pozostałych postów.

Jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam do grona obserwatorów :)

Pozdrawiam,
Dorcia